
Iemand bestelt een hamer en een lamp online bij Lidl. Het pakket wordt keurig bezorgd. En er komt een mail van Lidl. “Om papierverspilling te voorkomen, zullen retourdocumenten per E-Mail aangevraagd kunnen worden”.
Nou, dat past toch wel in deze tijd. Je bestelt online, je betaalt online en als het niet goed is, ontvang je de papieren om terug te sturen ook online. Geen snipper papier verspild…….
……. Maar wat stopt die oh zo milieubewuste Lidl als opvulling in de doos? Meters papier…… Hoe verzin je het….?
Dacht al dat het ongeveer zo zou eindigen
En vaak in veels te grote dozen!!
Meestal neem ik niet alles serieus of klakkeloos over wat de ander beweert.Weet ook niet of alles klopt wat ik lees wat Lidl over zichzelf schrijft.
Wat ik wel weet uit eigen ervaring is dat ik zelden nog bij Lidl kom omdat ze in mijn optiek verre van klantvriendelijk zijn bij de klantenservice online en hebben daar ‘n hoog “van het kastje naar de muur” systeem
https://corporate.lidl.nl/duurzaamheid/grondstoffen-sparen/zero-waste
Papier nog een keer gebruiken? Desnoods op de composthoop…?!
Lie(f)s.
Nou, ze moeten dan misschien nog iets daarop verzinnen, maar zijn toch al goed bezig
Het zijn de moderne dilemma’s. Want allerlei plastic opvulmateriaal wil je ook niet. Hopelijk is het hergebruikt papier ?