Ze verzinnen toch maar telkens weer wat nieuws, die reclamejongens. Zelfs als het originele product nou niet bepaald een “sexy” image heeft. Want wat is tenslotte wc-reiniger? Niks om over naar huis te schrijven, toch? Nuttig, dat zeker, maar niet iets waar je gezellig voor op pad gaat. Je neemt het terloops mee. Zuinige typjes als ik grijpen gewoon het huismerk van de discounter, bij voorkeur een eco-produkt als dat er is.
Maar wat zag ik daar nou toch bij Aldi in de schappen staan? Een wc-reiniger van een bekend merk, in limited edition zelfs. Die moest ik eens goed bekijken. Niks nieuws, misschien een speciaal geurtje. Nou ja, dat is vanzelfsprekend. In het kleinste kamertje wil je toch een lekker fris luchtje. Nee, ik kocht het niet. Mijn gebruikelijke merk voldoet prima. En al die kunstmatige frisse toevoegingen kunnen me gestolen worden!
Limited reaction.
Ik vind de opmerking hygienisch schoon altijd hilarisch. Wist niet dat er ook producten waren die onhygienisch schoonmaken.
Ik wacht meestal op de een of andere reclame en koop dan wat in voorraad. Al die kleuren en geuren hoeven voor mij ook niet.
Hoe verzinnen ze het, om te lachen.
Een boost omdat de magazijnen te vol staan? 😀