Tja, je kunt als grote supermarkt natuurlijk niet achterblijven. Dus werd er op de reclameredactie driftig vergaderd. Hoe kunnen we ons nou een beetje profileren als modern en geëmancipeerd bedrijf? Na lang nadenken kwam de stagiaire met de oplossing. Die handige nat/droog stofzuiger, die laten we bedienen door een eh… meneer. En die handige krik, in handen van een vlotte leuke vrouw, nou dat slaat aan hoor!
En zo zuigt meneer het stof en heeft mevrouw een plek in de garage. Is dat nou geen voorbeeld van emancipatie…. ? 😉 😉 😉
Nou ja, die stofzuigende man vind ik niets bijzonders, Mart zuigt hier al het stof. Maar je hebt gelijk, soms ligt het er wel erg dik op in die reclames.
Het kan geen kwaad dat de traditionele rollen verbroken worden…
Het triggert blijkbaar, dus blijft het beter hangen in ons collectief geheugen.
Wie gelooft er in reclame? ☺
In de reclame is alles mogelijk.