En heeft het klagen bij Bol.com zin gehad? Wel wis en waarachtig! Al na een paar dagen kreeg ik via Klachtenkompas een reactie van de Klantenservice van Bol.com. In het kort kwam het er op neer dat de klant via de site dan wel kan zien hoe lang een bon geldig is, maar dat zoiets niet te vinden is op het plastic kaartje zelf. En ja, het mocht dan wel allemaal |
juridisch goed dichtgespijkerd zijn, maar de mevrouw van Bol.com-Klantenservice begreep wel dat er ergens iets wrikte. En dat je op die manier geen tevreden klanten kweekt. Dus is er inmiddels gezorgd dat ik alsnog de cadeaubon kan inwisselen.
Daarmee ben ik tevreden gesteld. Het ging in dit geval om een bon van 15 Euro. Geen bedrag om failliet te gaan.
Maar goed, de Klantenservice van Bol.com heeft zich van haar beste kant laten zien. En dat wilde ik niet onvermeld laten!
Ik ben goed klant van Bol. com en het doet mij deugd dat ze dit netjes afgehandeld hebben.
Goh, dat is fijn. Ik had verwacht dat ze toch naar de voorwaarden zouden verwijzen, dus sta er verbaasd van, maar het geeft maar weer eens aan dat een brief schrijven toch zinvol is. Dus blijven we dat gewoon doen, Els 😉
Heel goed. Ik heb nog nooit iets bij Bol gekocht hoor, maar nu doe ik ze niet in de ban!