Ach, je mailt even naar de klantenservice en denkt in je onwetendheid dat het wel snel opgelost zal worden. Nou nee… De klantenservice meldt dat zo’n bon 3 jaar geldig is. En deze bon was geldig tot 22 september 2015. Dus, helaas….. Hopelijk heb ik je hiermee van voldoende informatie voorzien. Ik wens je nog een hele fijne dag toe. Met vriendelijke groet, M…. Klantenservice Bol.com
Waar staat die geldigheid dan? Nou niet op dat plastic kaartje. Het zou staan op het kartonnetje dat mee geleverd wordt en dat ik niet meer had. En natuurlijk op de website van Bol.com. Waar ik meteen ging kijken. Na me geworsteld te hebben door allerlei mooie aanprijzingen, kwam ik op een pagina waar ik werd doorverwezen naar een link over geldigheidsduur. Maar nog steeds niet werd me duidelijk dat cadeaubonnen van Bol.com slechts 3 jaar geldig zijn. Duidelijk, nou ook hier… mooi niet. Ik werd er echt heel pissig over en schreef daarom een boze brief. Dus… wordt vervolgd!
UPDATE:
Binnen een week reageerde de Klantenservice van Bol.com en kon ik mijn cadeaubon alsnog inwisselen. Klik maar naar dit blogje.
Hier zou ik ook voor in de pen gaan, daar kan ik heel slecht tegen.
Je maakt weinig kans, het staat namelijk duidelijk in de voorwaarden, dus ze kunnen er gewoon onderuit.
Neemt niet weg dat je groot gelijk hebt om hierover een boze brief te schrijven. Je weet nooit of Bolcom je toch tegemoet wil komen.